Chia puding

Danas vam pišem jedan jednostavni, zdravi recept.

Jedno vrijeme su svi brujali o chia sjemenkama, kao neka superhrana, što vam ja znam. Pa sam tako i ja isprobala. Ne znam baš da je magična namirnica, ali je svakako zanimljva i zato se već nekoliko godina zadržala u mojoj kuhinji. Volim ih ubaciti u banana kruh, muffine, smoothie i slično. A evo i super brzog recepta za chia puding koji volim. Nekada mi je u ulozi deserta, a zna poslužiti i kao doručak kojeg smiksam večer prije.

Sastojci za 1 porciju - osnova:

  • 2 žlice chia sjemenki

  • 1,5 dcl mlijeka (koristim zobeno)

  • 1 žličica kakaa (nezaslađenog)


Dodaci po želji:

  • šipak ili neko drugo voće

  • žličica maslaca od badema (100%) ili neki drugi

  • kokos


Chia sjemenke, kakao i mlijeko pomiješam u teglici i zatvorim. Koristim teglicu jer mi je tako najjednostavnije poklopiti i lako mogu promučkati smjesu, no možete staviti u bilo kakvu posudu koju ćete poklopiti folijom. Smjesu treba staviti na hlađenje minimalno sat vremena, no ja najčešće ostavim preko noći. Chia puding je gotov. Na vama je da nađete kombinaciju dodataka koji vam odgovaraju, meni je trenutno ova sa šipkom i bademovim maslacem najdraža. Ako ne volite gorki okus kakaa, pudingu dodajte žlicu meda i imate pravi desert.

Ako puding jedete za doručak dodajte bananu i šaku granole kako bi bilo zasitnije. I uživajte!


Matea


© 2020 Little things. All Rights Reserved.